Torsdag kväll..

Nu har vi fått oss mat i magen, och gott var det med påskmat.
E började undra när jag börja jobba imorn så jag vart tvungen och berätta, och han blev nästan som sur? Förstår nog inte riktigt det, förstår inte det alls faktiskt. Det är ju inte så jag tar tjänstledigt, jag förlorar helgob för imorn, men vi delar ingen ekonomi, så varför ens bekymra sig över det. Jag får storhelgs ob 3 dagar. Skulle inte bry mig om han tog tjänstledigt eller semester, vad han gör med sina pengar är hans val, bara han har råd med hyra/lån och våra räkningar. Sen skiter jag i resten. Precis så tycker jag att han ska tycka om mig med.

Ska snart dra mig till sängen, imorn måste vi handla, det ekar nästan i kyl och frys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0