Spännande..

Gick in på min telenorsida för att se vad saldot var, räknade med väldigt lite eftersom den blev stulen och jag har inte kunnat använda det på ett tag, då var den uppe på över 900:- någon har ringt 42 minuter från barcelona, jag ringde E 1-2 ggr i inte ens 5 minuter sammanlagt. Yeey! Men jag har pratat med telenor, jag vill se vart dom ringt nånstans. Känns ju aningens irreterande att behöva betala för något jag inte gjort. Bajs!

Sitter och kollar på BB nu, kan verkligen inte fatta att Katerina är kvar, hon är ju så jäkla körd. Vad är de för människor som gillar henne? Eller rättare sagt vem vill ha kvar henne i huset?

Nepp nu ska jag fortsätta se det sista


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0