So far, NO good

E berättade för en stund sen vad if sagt och skrivit. Och det var ungefär att vi skulle få 300 ynka kronor efter vi betalt självrisken, är dom helt jävla pantade i huvudet. Det är inte alls vad som står på deras f*** sida, räkna med att vi överklagar. Jag skulle enligt dom inte få något för min mobil eller kamera, och förstås inget för hotell och flyg. Om vi inte får några pengar så tänker jag ringa dom och be dom fara och flyga, och det är snälla ord.
Nej jag ska försöka att inte bli förbannad i förtid. Jag ska överklaga så högt det går, det handlar om ganska så många tusen som jag förlorade under den resan, nästan 6-700 blir allt sammanlagt med förlorad arbetsinkomst och extra flyg och hotellnatt..

Men nu ska jag fortsätta våran myskväll. Skrev till E innan idag att jag tyckte vi skulle ha myskväll. Hans svar märks att vi varit ihop rätt länge: "Ingen tjockismat, men film och lite knull kan vi ju ha" ursäkta det hårda språket men jag tror ni som läser är så pass vuxna så ni klarar av det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0