Onsdag..

Ännu en dag som snart har gått, började dagen med att gå till polisen, missuppfattade E så där gjorde jag då ingen nytta, blev tvungen att gå dit igen för att fixa med pass, för nordea kortet skulle skickas till ett postutlämningsställe, och där måste jag ha pass/id, så E var tvungen att sticka från jobbet och följa med mig till polisen för att säga att jag är jag. Sen hem igen för att Ringa polisen och tillägga alla saker som blivit stulna för det kunde vi inte göra hos polisen. Så imorn ska jag hälsa på polisen IGEN för att hämta kopia på anmälan för att kunna skicka in den till försäkringsbolaget, SEN är det bara att vänta och vänta och vänta ännu mer kan jag tro.

Mitt nordea kort har kommit så vi ska försöka ändå att hämta ut det, om E har sin leg och jag är med så kan man ju tycka att det ska räcka, kan väl ta med det vi fick fårn konsulatet också.. Men med oturen just nu så kommer det väl säkert inte att gå. Gissa om jag är trött på det här. Tycker även att pengarna från hotellet borde kommit tillbaka nu, eftersom vi reserverade det på mitt kort men betalade med E´s kort, men pengarna är fortfarande dragna från mitt.. Får ringa hotellet imorn om det inte kommit in, de borde ju inte hållas så länge?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0