No sleep

Inatt fick jag ingen sömn alls, vet faktiskt inte när jag somna. Fick något så jäkla ont i magen igår kväll, det var som om någon gjorde tusen nålar inuti magen, tror aldrig det gjort så ont i magen förut. Och det höll på så fram och tillbaka hela natten. Halv fem idag på morgonen la jag mig i badet en stund, de hjälpte ju för stunden, men när jag skulle lägga mig igen så fortsatte det. Vet inte om salladen från Kajen var dålig eller vad det var för fel, jag är fortfarande öm i magen men det är inget som "hugger" just nu iaf. Magen känns jäkligt svullen bara.

Vi har tvättat E´s bil idag, som var väldigt behövligt, man såg inte ens regskylten. Annars har vi inte gjort mycket mer. Köpte med oss Max påvägen hem, provade den nya hamburgaren, inte så god.

Nu är det bara 4 dagar kvar till Barca, våra grannar åkte tydligen dit idag, så när dom kommer hem på torsdag så åker vi dit.. Åh jag längtar massor..

Nu ska jag bänka mig framför tv och se BB..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0