Ledigheten sluut

Sista dagen på min ledighet. Har inte jobbat på över en vecka så det känns helt okej. Mindre okej är att det ska vara fint väder imorn, men som tur är jobbar man inte på kontor, så jag kan även njuta av vädret som jag jobbar.

Det blev inte mycket gjort idag, vi vaknade senare än vi tänkt oss, åkte och handlade på City Gross, som inte är något billigare än Maxi, så Maxi jag sviker inte dig ;)
Sen har vi haft premiär med våran grill idag, T&M med sina små kom hit, även A. Har lekt för fullt, men det är kul, även om jag blev trött ibland (förstår er småbarnsföräldrar som somnar tidigt) jag längtar konstigt nog tills den dagen kommer till oss. Inte tröttheten förstås men allt det som tillhör..
Gott vare med kött, färskpotatis och sås. 

Så imorn ska de först jobbas, sen får vi se vad som händer, dom skulle eventuellt ut imorn och kanske förfesta lite här, gör inte mig något alls, jag somnar ju ändå inte förrän tidigast 1 och troligen inte förrän E kommer hem. Och trevligt med sällskap :) Annars blir det nog bara en lugn kväll och någon film kanske.

Jag hoppas mamma och pappa håller sig hemma imorn, har nämligen skickat blombud, kan inte tacka dom nog för hjälpen. Dom är helt enkelt bäst.

Nehepp ska väl plocka undan lite innan sängen ropar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0