Jobb letande..

Sitter och letar jobb åt E i London, tycker han ska söka där istället. För varför inte? Just NU har vi ju inget som gör att vi måste bo här, annars vill jag gärna bo i Sverige när man skaffar barn. Hittar en massa jobb till honom, men jag förstår ju fasen inte vad jobben står för, så jag länkar bara vidare :) Men OM vi skulle flytta dit, undra hur man skulle göra med lägenheten då, hyra ut i andra hand eller sälja, för någon dag kommer man ju tillbaka.. Jäkla E till att fått mig lite sugen på att jobba utomlands, eller jag är ju helst hemmafru men lite kan jag väl jobba iaf ;) Och flyttar vi t.ex till London, så tar det ju nästan lika lång tid att ta sig dit för mamma och pappa som att ta sig upp hit. Fast flygen kostar väl mer..

Är väl kanske enklare att söka jobb här, men jag tänker aldrig flytta uppåt landet, inte till sthlm och inte till skåne. Never ever.. Göteborg däremot vore nog trevligt..

Nehepp nu är det nog dags för sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0