Ingen trevlig natt..

Gick och la mig någorlunda igår, kände mig inte så bra. Låg och svettades ena sekunden och frös den andra. Men inte någon feber. Vred och vände på mig ett x antal gånger, vaknade upp av en smått störd dröm. Dagen fortsatte och jag frös och svettades fram till lunch, sen gick det över som tur var. Kan ju eventuellt bero på att det är fel vecka i månaden, men på mig är det aldrig någon skillnad i vanliga fall..

Såoo köpte H&M´s egna hårfärg idag, det kommer aldrig hända igen, för min utväxt är kvar lika mycket som innan, alltså helt värdelös. Men får vänta ett tag innan jag färgar igen..
Kvällen har varit lugn, tv, pizza och lite godis.
Imorn är det 25 årsfest som gäller :)

Idag är det även mammas födelsedag *Graaatttiiis*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0