Fredag kväll..

Fredag, började med en lång sovmorgon då jag inte somna förrän efter 4 inatt, såg ett avsnitt av Bad Girls Club som går sent på tv11.
Har knappt gjort något idag, suttit vid datorn i flera timmar och tittat på avsnitten, orkar inte sitta uppe sådär sent varje kväll för att titta på avsnitt. Det är helt sjuka brudar, 7 stycken som är i ett hus. Alla har ett hett jävla temprament, tjaffs och slagsmål så gott som hela tiden. Men det är ju kul att titta på :) Jag är världens lugnaste i jämförelse mot dom.

Vi åkte ut till City Gross när E kom hem, fanns ju hur mycket som helst, hittade två vaser som jag tror jag ska köpa sen, i limegrönt. Snygga. Äntligen ett ställe som har lite snyggare vaser och krukor. Västerås suger på det, iaf på dom ställen jag varit. Och har det funnits någon snygg har det vart sånt jäkla överpris på det..
Även gjort mer fynd på tradera, 2 toppar, och fick hem ett par ljusa jeans i veckan. Och dom passade bra även om jag inte är överförtjust i låga (tycker inte om att visa halva baken)..

Helgen kommer nog bli lugn, jag måste väl ta tag i städningen eftersom avsnitten tog över min tid idag ;) E lär väl åka ut med sin mc så jag passar väl på då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0