....

Sitter och letar efter ny mobil på nätet, eftersom vi nu inte vet om vi får några pengar eller när vi får pengar så tänkte jag köpa mobil på netonnet, kör på 3 månaders avbetalning, eftersom jag är en jäkla fattig usska.. Ska jag köpa samma som jag hade, som även är väldigt billig, eller ska man köpa någon annan. Gärna en med en bättre kamera. Fast dom ligger endel högre i pris.

Imorn ska vi träna är det tänkt, sen en snabbis in på systemet ( vi är ju så jäkla bra på de där med att vara nyttiga) aja hela veckan har jag varit nyttig iaf. Sen vad som händer och sker på kvällen är inget bestämt. Ska försöka få tag på C och se om dom har något bestämt.. GP får jag nog se på repris tror jag. Och då måste jag hålla mig borta från aftonbladet och E måste vara tyst :) Och inte prata med mamma och pappa innan jag sett reprisen..

Nu ska jag se klart BB innan vi ska se en skräckis..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0