..

Fan så skönt det var att vakna upp i min säng, Västerås och Sverige. Skönt att slippa den där satans spanskan. Man pratade engelska med dom och dom pratade spanska tillbaka. Irreterande JA!

Fick en någorlunda lång sovmorgon, E ringde och väckte mig, han pratade någon om försäkring, helt seriöst är jag inte säker på vad han sa mer om det, ring mig när jag sover, så är det inte säkert att jag förstår vad du säger :)
Ringde mamma sen. Sen har jag ringt till nordea, hm och telenor. Jag borde gå till polisen, för det minns jag att E sa, skulle lämna in den spanska anmälan där tror jag.

Jag HATAR att vara utan mobil, vill köpa en ny nu nu nu... Men de får vänta ett tag till. Måste vänta på mitt visa kort..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0