...

Jag ställer mig på vågen en gång i veckan, för att hålla koll på min vikt. Idag stod det 53,2, som jag tror är det lägsta jag vägt. Men hur kan man ändå känna sig så jäkla uppblåst? Och hur jag kan har gått ner i vikt är också en fråga, jag har iofs legat runt 53-54 nu ett tag, men med tanke hur dåligt jag skött min kost det sista så borde det istället gått uppåt istället för neråt. Men nu håller jag igen IGEN, vi försöker köra nyttiga veckan nu. Jag känner hur allt det söta lockar och det vill jag inte..

Misstänker att någon granne håller på att renovera sin lägenhet, det låter som om dom river den just nu..
Tog mig en lång sovmorgon.. Men somnade ganska så sent inatt, tog hem ett spel på mobilen och timmar bara flög förbi. Vet inte om jag har någon vidare lust att städa idag, kanske skjuter fram det till fredag istället..

Nej nu ska jag överrösta rivningen i huset med lite musik..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0