Usch!!!

Usch vilken dag, kom helst aldrig igen. Somnade säkert inte förrän 4-5 inatt, min sambo som sa att det skulle bli en tidig kväll igår kom hem 3-½4, full och glad men slocknade som vanligt lika snabbt som han la huvudet på kudden. Och som vanligt var det jag som vaknade till och tog ett bra tag innan jag kunde somna..
Klockan ringde 6.15, bara att stiga upp och åka till jobbet, väl där var det 2 sjuka, Kaos. Ingen som vill jobba. Människorna på kontoret borde veta att helgerna blir för jävliga när någon är sjuk, det borde finnas någon som dom har beredd som kan jobba om någon är sjuk. Det är inget nytt att man blir sjuk även på en helg?
Aja men det gick väl till slut, någon kunde komma in och ta ett jobb, och en kväll kunde komma in tidigare och ta em jobb.
När jag skulle cykla hem så hade jag en rejäl motvind, det har nog aldrig varit så jobbigt att cykla hem som idag, dels för den jäkla blåsten, sen att jag knappt sovit gjorde saken inte bättre.
Slocknade några timmar när jag kom hem. Sen blev det pizza och nu är det GP, Gollob har precis blivit världsmästare, Grattis :)

Imorn är det jobb igen, hoppas på mindre kaos och mer sömn inatt. Sen ska vi hämta några fler sista kartonger, en snabbis på ikea och handla några småsaker. Sen är det bara att plocka ihop det sista och förbereda allt för flytten på måndag.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan sängen ropar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0