usch och bläk!

Fick gå hem lite tidigare idag från jobbet, har gått och nysit och snorat hela dan. Inget vidare trevligt för någon. Det verkar som väldigt många är sjuka just nu, På jobbet var de flera stycken, så jag hoppas verkligen inte jag blir sämre tills imorn, lovade att jag skulle ringa imorn om jag inte kommer på söndag.

Min parafym finns tydligen inte mer, Raulph Lauren, cool. Mamma hade letat efter den i stan. Vad ska jag nu ha för parafym. Är trött på min gucci och lacoste.

Ikväll blir det lugnt, det ska tydligen vara fotboll på tv, lär väl se lite på den. Sen blir det tacopaj till middag idag också, tänker äta av den tills den tar slut :)

Ska nog ta en dusch och krypa i myskläderna.. Får tyvärr mysa ensam ikväll, E kör mc och skulle sen iväg till några vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0