Tjohej!

Så nu lär jag väl kunna skriva igen :)
Får ta och skriva shoppingen lite mer riktigt nu. Köpte en skjorta och klänning på New Yorker. Lite småshopping på rusta, ett nytt dusch draperi. Tallrikar,glas,muggar och lite annat på rusta. Fick presentkort av mamma och pappa där. Men nu är det nästan slut, köpte inte dom vanliga tallrikarna, så de kostade liite mer..
Fick även Lancome´s bodylotion, svarta tights, jättefin blomma i kruka, lite ljuslyktor och andra småsaker till den nya lägenheten och pengar..
Mamma tyckte vi skulle ha flyttstäd så hon skulle bidra lite :) Men nu får Erik ordna...

Extremt trevliga ord jag kan i mitt förra inlägg, men jag tycker det är förjäkligt att en taxichaufför kan vägen, man ska inte behöva säga vägen. Men i nästa lägenhet kommer vi slippa taxiresorna till stan iaf :)

Ska nog ta och packa ner gårdagens köp i flyttlådor. Bara 2 veckor kvar nu :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0