Suck my DICK!

Taxi västerås kan suga min K*K! Något förbannad jag är på dom. Jag,mamma och pappa skulle åka hem, inte allt för nyktra, de tar lång lång tid innan jag är färdig med detta inlägg nu..
Idiot taxi hem undra vart vi skulle och hittade inte, jag klagade förstås och undra hur fan det skulle vara om vi vore svinfulla, han hade ingen bra ursäkt utan tyckte jag gnällde, far åt helvete tyckte jag.. Han stängde av taxametern ca 100 innan vi var framme, han visste inte alls vart fan vi var, och skyllde på att han var ny? OCH???? Du har en gps så du ska kunna det.. Han grinade ännu mera och vi kom högst 10+ kr billigare därifrån, för att vi beskrev vägen. KUKHUVUD!!!!!!!!!!!!!!

Böf hade annars inte min fläskfile, men maten var god ändå. Sen bishops där den ena var fullare än den andra(Jag var inte fullast)...
Ikea har varit den största shoppingen...

En helg med mamma och pappa går för fort... Jag önskar den voe längre....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0