Nothing 2 do..

Märker av att förkylningen börjar bli värre, fast kvällarna är nästan alltid värre. Jag Hoppas verkligen att jag inte blir värre imorn. I vanliga fall hade det inte gjort något att jag blivit sjuk, men jag hade tänkt att ta en tjänst ledig dag vid flytten, men om jag nu blir sjuk så försvinner ju en hel dag i pengar. Så då kan jag inte det. Men jag måste tänka på de äldre också. Jag tror ingen av dom vill att jag nyser och hostar på dom.
Det är så svårt inom vården när det gäller förkylning tycker jag, man kanske inte är jättesjuk och skulle kanske klarat jobba om man jobbade på kontor, men när man jobbar med äldre som kan bli mycket värre av en förkylning så tar det emot att gå och jobba. Så ja denna gången håller jag tummarna att jag mår bättre i morgon.

Fotbollen är tydligen slut, jag har haft den på hela andra halvlek, men missade helt om dom vann? Men jag tror det.

Om jag har ork imorn ska jag städa och packa ner lite till. E hade tyvärr inte hört något mer från mäklaren. Så jag vet inte riktigt på vad man ska ställa in sig på, flytt den 23.e eller den 27.e?

Tror jag snart ska försöka dra mig till sängen, försöka sova bort förkylningen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0