Mycket att göra.

Har haft att göra hela dagen.
Började dagen att prata med mamma, hon jobbar kväll denna veckan, så då får man ta chanserna som finns :)
Efter det började jag igång att städa balkongen, jag kommer ha blåmärken efter det. Kunde inte komma emellan överallt, vilket gjorde att händerna fick endel stryk. Och när jag väl var färdig med det så hann jag nästan bara äta lite innan E kom hem, då skulle vi till återbruken och slänga allt från förrådet. Tungt! Och väl färdiga med det så skulle vi ner med tvätten, och nu är inte det färdigt förrän 23 ikväll.. Och under den tiden ska vi försöka packa lite till och laga mat. Så jorå vi har att göra.

Och jag får inte missa Kungar av Tylösand.. Och sen måste jag se nya Oth..

Men först, mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0