Mätt..

Precis vräkt i mig tacopaj, gjorde en stor för att bli av med all taco, slängde det som blev över, det skulle ändå behövas slängas innan flytt. Känner mig inte för sugen på varken tacos, köttfärssås. Men tacopajen blev riktigt smask. Har svårt för att nå en mättnadsgräns, någon skulle behöva slita ifrån mig tallriken ibland. 

Flyttstäden är bokad, tror jag. Ringde dit idag och tjejen som svarade var utländsk och förstod väldigt lite av vad jag sa, så en annan nisse ringde när jag slutat, men han skulle ringa upp igen och bekräfta allt. Ingen ringde så jag ringde upp och den utländska svarade igen, och då skulle allt vara färidgt. Denna gången fick vi ta det på engelska :) Men dom skulle ringa imorn igen, för jag vill veta så att priset inte ändrats till högre än vad som stod. Jag hoppas att den svenska mannen ringer..

E har pratat med mäklaren idag, eventuell flytt redan den 23.e.. Det är näääära nu :D Men tror mäklaren skulle ringa upp imorn igen. Åhh kan inte längta mer..

Jag bara önskar jag hade kvar broschyren(stavning?) så jag visste hur det ser ut där hemma. Vill shoppa lite saker när mamma och pappa är här..

Ser på Losing it med Jillian, en hård jävel de där, men tror fan det kan behövas, speciellt med den övervikten. Och dom går ju verkligen ner. Se bara på personerna i Biggest Looser, hur jäkla duktiga är dom inte? Är ju en jäkla skillnad på dom när man ser det allra sista programmet.

Ska fortsätta se programmet nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0