Host host..

Det var skönt att sova ut som vanligt. Sov nog lite för länge bara. Hostan ger inte med sig, har känt mig sjuk i kroppen, men så länge jag inte har feber så tänker jag jobba.
 
Dagen har bestått av tvätt och lite packning. Har packat ner lite tallrikar och ljusgrejer. Jag har en förmåga att köpa på mig en jäkla massa ljus, så jag slängde en hel del. Ljus kostar ju inte så mycket så jag får väl bara köpa nya sen.

Blivit utemat två ggr idag, kycklingsallad till lunch och fläskfile till middag. Inte bra för min plånbok, men jag har ingen som helst lust att laga mat. Ingen mat som lockar. Men båda två var sådär, på kycklingsalladen åt jag så gott som bara kycklingen och brödet, men fläskfilen gick ner, även att den var sämre än vanligt.

Det finns endel människor som jag inte förstår, jag tänker inte skriva om dom här, för det är så lätt att missförstå. Jag har inte gjort något som jag kan komma på, men ändå så känns det som om jag har gjort det? Men man kan väl inte förstå sig på alla..

Usch om 5 dagar är jag 25, man börjar ju känna sig lite sådär småstressad. Jag trodde mitt liv skulle se annorlunda ut när jag var 25. 2 barn och ett hus. Men oj så fel man kan ha. Inga barn i sikte och inte heller ett hus. Ett hus känns väldigt långt borta, har ju precis köpt en lägenhet. Och barn, det har jag absolut ingen aning om. Kan dröja bra länge innan det händer också... Men en dag kommer väl det också :)


Nu ska jag göra mina smörgåsar och ta fram kläder för imorn. Håll tummarna över att ingen feber kommer inatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0