Hemma

Jag blev hemma idag, bättre att jag blir helt frisk och inte smittar ner resten av jobbet + kunderna. Men jag känner att jag är på bättringsvägen. Hostan hänger sig kvar, men det tänker den väl säkert fortsätta att göra, tror den håller kvar längre på rökare.

Jag har inte gjort ett skit idag, bara legat och degat i sängen. Har faktiskt inga planer på att göra något annat heller. Jo jag lär väl duscha, ser ju så lagom fräsch ut nu med håret åt alla håll och kanter.

Katterna har hittat nya favoritställen, den stora garderoben bland alla kläder är skit spännande, och ligga på flyttkartongerna är också kul. Bara att Skilla råkar glida ner i dom ibland. Katter är inte så smarta. Nej!

Kunde inte somna inatt, vet inte om det var för jag sov ensam, har alltid lättare att somna med E vid min sida. Men nu är han snart hemma igen.

Nu dusch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0