Fullt upp..

Vilken dag och än är den inte färdig. Har gjort en tårta samtidigt som vi har tvättat och lagat mat. Nu är tårtan färdig, bara lite blåbär och hallon ska på, men det åker på imorn.

Har ändrat om flyttlådorna i köket så man faktiskt kan sitta vid bordet, iaf på två stolar.
Vi letar flyttstäd ännu en gång, vi fick aldrig bekräftat från Sabinas städ om dom skulle komma och dom svarade inte på mejl, ringa var ju ingen idé, hon förstod ju inget. Eller om vi skiter i flyttstäden och städar själva, eftersom jag var sjuk i augusti så blir min lön en hel del sämre.. E låter mig bestämma, och jag har alltid lika svårt för att bestämma saker :)

Har samlat ihop SJUUUU skräppåsar som jag ska smyga ut med samtidigt som vi hämtar upp tvätten.
Men nu är det dags för duschen, ska försöka komma i säng någorlunda ikväll. Och hoppas på att INTE katterna ska plaska i deras vattenskål inatt också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0