Fredag kväll..

Sådärja, sängen har jag skruvat isär, helt ensam. Ska bli kul att se om man får ihop den lika snabbt också.
Tacosen satt gott i magen. Nu är jag propp mätt.

Någon som såg debatten igår på 1.an? Tycker det är löjligt av folk att säga att det är kanal 5s fel att vissa av dessa människor inte kommer få ett seriöst jobb, det är väl ändå deras egna fel, som för det första valde att medverka i serien och för det andra är det deras egna val att göra bort sig så totalt. Alla gör ju inte det, de kommer säkert få ett seriöst jobb. Om dom nu vill det. Nu tycker jag att det bara är 1-3 personer som verkar fungera normalt. Men vi har ju inte sett allt än. Först tyckte jag att det liknade Jersey Shore lite, men i det programmet är det fan mer klass. Inte samma fylla och äckliga människor som spyr och kissar i poolen?

Aja jag ska se klart Idol nu, sen ska jag packa ner den sista kartongen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0