Aldrig igen..

Jag tänker fan inte ha några som sover över här nå mer, förutom mamma och pappa då. Jag gick ju tydligen i sömnen förra helgen.. Och ja fyfan, jag var ju inte påklädd heller och tydligen andra saker som hände.... Nu vill jag gräva ner mig totalt.  E skrattar åt det, det kan jag lova att jag INTE gör.
Jag har inte gått i sömnen (vad jag vet) sen jag var liten, då gick jag ofta i sömnen, ut på altanen, ställde stolen i sängen.

Nej helt seriöst detta är fan inte okej. Tror ni jag vill träffa dom igen? Inte för något dom gjort, utan för vad jag har gjort. Det är ju riktigt jävla pinsamt. Nej jag tänker isolera mig. Usch och fyfan. Någon borde slått mig hårt när jag gick i sömnen.

Nu gräver jag mig min grav!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0