Tjoop!

Vi tog sovmorgon idag, vi behövde och förtjänade det. Sen drog det ut till e-lund, jag orkar inte skriva hela historen där, jag hittade det jag absolut ville ha för BARA 1500:- till inglasade, men några andra var snabbare att ta det först. Men håll alla era tummar att vi kan få köpa vårat alternativ 2 imorn. För ett billigt pris där också..
Annars blir det sura miner här....

Vi (E) har fått upp en fondtapet, vi har letat skjutdörrar och tror vi har hittat det vi vill ha, men frågan är om svart är snyggt mitt i allt vitt i vardagsrummet? Men vi måste ju nästan chansa, vitt på vitt känns FÖR vitt. Fondtapetern blev fin, känns lite varmare med turkost och beiget(stavning?) något liknande.

Aja mitt i allt tog vi champagnen som var kvar och sen rom och cola, gick sedan ner till bishops som var överfullt, tog istället till pitchers, där vi fick vänta väldigt och för länge på maten, sen till bishops igen och lite efter 23 gick vi hem ( är vi över 60?).. Men eftersom vi fortfarande har massor som vi vill göra imorn så kan det vara skönt med en tidig kväll..

Så nu väntar bara sängen innan vi ska upp på nästa shoppingrunda, för en gångs skull tror jag även E tycker detta är ganska så kul nu när VI äger lägenheten ( eller ja banken )

Nighty night!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0