Satans katter..

Katterna har käkat på sladden till internet, så vi har inte haft något internet på hela dagen, men nu fick vi igång så jag kan ha det. Jädrans katter, måste komma på något som gör att dom inte käkar på sladdar. Är ju inte första gången direkt..

Satt precis och letade resor hem, men alla är slut. Hade velat åka hem imorn så hade E fått komma på fredag, men så får de inte bli. Så de får bli på fredag istället.

Datorn är inlämnad för sista gången, jag hatar media markt nu, jag vet att det inte är dom som gör fel, men jag hatar att åka dit varje gång och inte får något för det, men E vill gång på gång att jag ska lämna in den, men nu får HAN stå för om det kommer kosta något. Jag vägrar lägga ett öre till på skiten.
Vi hann ner på stan också, E skulle kika på mobil så jag sprang in på kicks och köpte nytt puder, hittade även en parafym som jag vill ha, Lancome, men de kostade över 600, så jag ska in och kika på nätet först.. Annars önskar jag mig den i julklapp..

Jobb imorn, usch usch och åter igen usch...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0