Just another monday!!

Uhh jag har blivit så seg på att gå upp på morgonen, innan hade jag inga som helst problem, när klockan ringde så snooza jag kanske en gång sen upp och pigg. Nu snoozar jag flera gånger och allt går skit segt. Larmet står på 6.15, jag går inte upp förrän 6.40. Käkar frukost samtidigt som jag sminkar mig. Och då ser jag inte ens på tv längre.. Illa! Det var min morgonrutin innan.
Tog ingen rast idag heller, börjar bli till en vana.. Fick med mig en arbetskamrat hem och kika på lägenheten, fikade lite (råkade ge tokstarkt kaffe) ooouups! Sen käkade jag inte min lunch förrän efter 16.

Annars har jag mest segat ikväll. Imorn ska vi väl förbi bauhaus och eventuellt köpa dörrar, jag lär väl köra dit eftersom jag har körlektion på onsdag(blä). Sen borde jag plugga teori som jag blev tillsagd. Jag gillar inte alla dessa måsten, finns ju bara ett enda måste egentligen och det är plugga teori..

100 jobb ska ju släppas på nya ikea, kanske man ska söka något? Jag vill bara bort från hemtjänsten nu, känns inte som det spelar någon större roll vad det blir. Lönen på ikea verkade tydligen inte heller vara något att hurra för, men kanske större chans att höjningen blir mer där än på HT? E får ta och hjälpa mig med cv. Jag har aldrig sökt jobb på så sätt. Tror det ikea ska öppnas nån gång nästa år, vilket min plan lite är tänkt, att vara kvar på HT detta året sen söka vidare, så vafan, söka skadar ju inte?

Min hosta vill inte ge med sig, men det är väl självförvållat antar jag, dum rökare som jag är. Men det är också en sak som jag har tänkt med att lägga av med detta året. Jag borde belöna mig själv med något om jag både byter jobb och slutar röka, eller kanske E kan belöna mig med något? Lät bättre...

Nej fan, måste pumpa däcken till cykeln, kommer knappt framåt..

G´bye ´n G´nite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0