Home..

Hemma från jobb, skippade rasten och fick komma hem tidigare. Har precis fått i mig fisken från igår, den fisken är inte min grej riktigt, tycker inte om att plocka ben ur munnen..
Påvägen hem när jag cykla så hoppa kedjan ur, jag har koppla ur handbromsen och får inte i den igen, vilket ledde till att mina stövlar fick bli bromsen, kan nästan säga hej då till dom stövlarna.. Blev så fina SÅÅÅ!!!

Batteriet hade inte kommt idag heller, Fuck, hade verkligen behövt det nu, för alla pengar som går att få tag i behöver jag. Jag vill inte låna några pengar av någon, jag vill inte ta av körkortskontot för jag vet inte hur mycket mer det kommer kosta. Den här månaden var jobbig med pengar, har varit fattig hela månaden, men jag kan förstå varför. Var sjuk i augusti, flyttstäden,utemöblerna, tapeter hit och till aspvret, småprylar, utemat(i massor). Ja så varför mina pengar är borta förstår jag, men jag tycker inte om det... Nästa lön nu TACK!

Nu är det bara att vänta in E så vi ska åka till enköping(tror jag) och kolla på bord och hoppas vi tycker om det så vi tar med det hem. Då ska jag bara måla om det till svart..

En snabbvila innan vi ska iväg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0