Can´t sleep..

Blöööö, kan inte somna, höll på att somna preeecis när E skulle lagom börja vrida på sig sådär 100 ggr. Jepp då piggna jag till och är vaken fortfarande.

Imorn eller idag blire ju, så ska vi till bauhaus är det tänkt, vill köpa lite blommor och kolla på en tapet. E får för en gångs skull stå för blommor :)
Har gått igenom mitt kontokort kvitto ikväll, ligger egentligen liiite för många tusenlappar i minus, dels p.ga den där jäkla satans datorn. Och sen en jäkla massa till lägenheten, en massa småsaker som blir till en väldigt väldigt stor summa. För mig är det en stor summa. Jag funderar på om man ska åka till Media Markt, för det är ju inte batteriet det är fel på, köpte ju ett helt nytt och det laddar ändå inte. Då borde ju iaf DOM stå för 600:- som jag fick betala bara för att få tillbaka datorn utan att gjort ett skit, mer än att ljuga ihop ett fel. Datorn har varit inne sååå många gånger att dom egentligen borde ge mig en ny dator, men det lär ju inte hända. Två av gångerna när jag väl kunde lämna in den på garantin gjorde dom inte ett skit med den..

Över till annat.. A ska ha fest imorn, men den börjar redan 14, tror inte jag orkar redan då, fan man börjar ju bli gammal. Så jag funderar mer på att antingen komma senare eller kanske skippa? Men trist att sitta hemma hela kvällen också. Så vi får väl se.

Nej ska leta efter något väldigt tråkigt att läsa så man kan somna nån gång..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0