Bord sålt-check!

Då blev vi av med bordet, dom pengarna behövdes i min kassa, men jag ska försöka så gott som möjligt att inte röra dom. Vi har även varit runt och kollat på barbord, jysk,nordik,rusta,nisses,finn möbler och något i hallsta. Vi hittade ett, bordet var okej i pris, 2700 men bara 4 stolar till skulle kosta över 5000, DYRT! Hur kan stolar vara så dyra? Men det är väl bara att fortsätta leta. Ser ju väldigt tomt ut utan bord..

Har inte bestämt mig för kvällen, de är några som troligen ska ut och käka lite och dricka lite öl, jag skulle ju kunna följa med och äta, men trist att vara nykter bland alla, och jag lärde mig ju sist jag drack då jag skulle jobba dagen efter att jag aldrig skulle göra det igen. Ja inte så som då iaf. Eller så köper jag någon god mat och lite godis och ser på någon film här hemma.. Får väl fundera på det en stund.

Skjutdörrar ska ju också inhandlas, får se om E kanske orkar göra det imorn när jag är på jobb. Åh jag vill ha färdig lägenheten nu på en gång. Men allt ska ju kosta så satans mycket pengar.

Nehe ska se om jag hittar dörrar och bord..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0