Only one night to go

Sitter och kollar på A cinderella story. Tycker om såna filmer även om dom är lite barnsliga.

Blev solarie efter jobb, det var helt tomt och då var det heller inte en bastu inne i rummet.Sen till ettan och köpte färg, får bli slingor en annan dag, dom hade inte så mycket att välja på. Kanske kan köpa efter körskolan på onsdag, då har jag ju fått lönen också.

Min kusin fyllde 8 år i veckan och igår hade han släkten hos sig. Min moster Malin (hans mamma) hade frågat honom vad det bästa var som han hade fått. Colin hade svarat "Att gästerna kom hit" Tänk en 8 åring som säger så. Han är ju för himla söt min kusin. Han blir nog en bra pojkvän sen :)

Nu är färgen ute och det blev inte så värst mycket skillnad sen innan tycker jag. Ska fortsätta se filmen nu.

Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0