Löjligt!

Då har vi sett klart på filmen, till middag idag blev det tacopaj och nachos. Så nu är det "goda" slut för mig i ca 3 veckor, tills vi åker hem till Vetlanda och ska se på GP, då tar jag paus i några dagar och ser hur mycket jag har gått ner.
Filmen var sådär tycker jag, inte så mycket att ha..

Försökte hitta lite nyttiga recept på nätet, men lyckades inte något speciellt, det är ju löjligt att dom ska ha betalt för att se deras "nyttiga" recept. Man fick se vad maten hette, men skulle du in och se recepten så var du tvungen att bli medlem och betala. LÖJLIGT! Men det jag såg var inget jag tror jag skulle äta, jag skippar nästan ris,pasta och sånt helt, potatis kanske jag tar ibland, men väldigt sällan. Jag försöker köra på så sätt jag gjorde sist, det gick ju iaf då.

Så nu blir jag väldigt enformig igen, ett och annat salladsblad kommer väl sticka ur mig.. Köttfärs, sallad. Kyckling m. ost och sallad, fläskfile,sallad. Jaa så sallad kommer bli en stor del av min vardag igen.
Men tycker det är lättare att ha något att följa. Annars blir de bara skit av att.
Tur att lönen precis kommit (26e) så jag har råd att handla all skit. Sallad är ju inte det billigaste direkt. Nyttigt kostar!

Aja ska snart dra mig till sängen. Kan lova att det tar emot ganska så hårt att behöva gå upp och jobba imorn...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0