Dag 2... Still dead

Har varit lika jäkla trött idag också, för tror ni jag somnade tidigare inatt? Nej du! På något skumt sätt så är jag tydligen en person som tycker om att prata just när vi ska sova, om sånt som jag vill men inte kan få just nu. Men borde man inte komprimissa i ett förhållande? Jag vill ha barn nu, det vill inte E, det kan jag förstå. Jag vill flytta närmare Vetlanda, E vill inte, det kan jag inte förstå. Eller jo egentligen inte. Men vi har inget som binder oss här, visst har vi jobb här men det kan man skaffa i andra städer också, han har sina vänner, MEN det har jag också. Har har sin familj, det har jag också. Så jag tycker vi ska flytta. Allt borde inte bara gå som han vill. Även när det gäller lägenheter så handlar det om vad Han vill, han vill bo dyrt, eller där vi(han) tittar på lägenheter är bland de dyraste ställerna i Västerås. Östra hamnen,Öster mälarstrand och city. En tvåa på dessa ställen kan gå på 1,5 miljon. Medans det finns 3.or på ändå okej ställen för under miljonen. Han har råd och säger att han kan betala mer, men jag kanske vill äga hälften också? Vi får en fin VILLA för dom där pengarna i Vetlanda.
Jag ser ingen komprimiss alls i detta förhållande, jag följer bara efter honom. Inte alls rättvist!

Över till annat. Håller på och tvättar, inte alls spännande eller kul. Vill vila. Blev tvungen att ta en smörgås, kände efter hur yr jag höll på att bli. Åt lunch redan kvart i elva idag, kanske inte så konstigt att man blev yr. Ikväll blir de hemmagjorda burgare och SALLAD!

Imorn får jag iaf sova, det ska bli underbaart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0