allnightlong

Då var det dags för tvätt högen igen, E är sen från jobbet och skrev att han kunde tvätta sina kläder senare men det är inte jobbigt att tvätta hans saker, det som är jobbigt är att bära ner dom överfulla ikeapåsarna. Så idag väljer jag att vara snäll och tvättar hans kläder också :)
Kommer väl packa ner de mesta direkt när det är klart, annars så lär jag väl säkert skita ner det, eller så hårar katterna ner det. Dom fäller något så jäkla grymt mycket nu under sommarn.

Jobb var lugnt idag, tycker jag mest har planerat. Fast har gjort annat också. Hoppas att morgondagen går snabbt. Funderar på att åka förbi systemet, fasen man måste väl nästan fira att man har semester?

Ikväll får det bli tacopaj igen till middag, har ingen lust att göra något annat.
Men nu ska jag springa ner till tvätten och göra de allra drygaste HÄNGA UPP TVÄTTEN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0