Varning för äckligt inlägg :)

Märker att Sture springer väldigt mycket på min dator, det är saker som ändras hela tiden och jag förstår inte hur jag ska ändra tillbaka det :S

Jo, har kommit på en av mina anledningar till att jag fortfarande går ner i vikt, väldigt ofta får jag springa på toaletten direkt efter jag käkat, så sjukt irreterande, får ju fasen inte behålla något av det jag äter. Spelar knappt någon roll vad det är. Värst är det nästan med Weight watchers maten som jag ofta äter till lunch. Fast visst beror det inte bara på det, försöker hålla kosten på vardagarna, men på helgerna bryr jag mig inte om vad jag äter.

Håller på att ser på Let´s Dance, men ska snart slå på Ugly Betty på datorn, äntligen börjar mina serier komma igång igen, desp har också börjat.. Har även köpt ostbågar, less fat, som om de spelar någon roll för min del.

Har haft besök av E´s syster plus systerdotter, Sture sov mestadels av tiden. Men det blev lite fika och trevligt med lite besök. Ska snart försöka få mamma och pappa att komma upp också.

Men nu ärdet dags för U B!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0