upside down

Ja kroppen är en jädrans berg och dalbana. Just nu mår jag okej igen. Lagom tills jag borde sova så piggnar jag till. Att det alltid ska bli så för mig? Kommer nog inte somna än på ett tag för idag tog vi rejäl sovmorgon. Jag skulle nog ha kunnat sova hela dagen idag men jag har hållt mig uppe sen jag vakna iaf. Det har varit en riktig slödag, nästan som en bakis dag fast utan bakisdelen, även om de känns som om jag fortfarande är det.
Way to much skräp mat och dåligheter har det blivit igen, JAG tycker det känns på kroppen, och nu måste jag tillbaka till den mer nyttiga maten igen, så lätt att hamna med allt skräp annars. Och jag måste bli extra vaksam nu om jag ska försöka sluta med cancer pinnarna, men jag sätter inget måste och jag säger heller inte till någon att jag ska, mindre press på det viset. Men för min egna skull så är det helt klart bäst. När denna dagen är slut så kommer jag ha rökt 2 cigg. Just nu är det inget jobbigt, känner inget sug, men det kommer. Då det säkert kommer krypa i fingrarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0