Trött

Vet inte om jag är trött eller fejk trött, gäspar gör jag vilket fall som helst.
Blev oxfile till middag idag också, men jag tog vanlig potatis istället för kroketter?? Lite nyttigare, lite mindre gott.

Jag tror minsann att något har satt sig på min balans, eller åtminstone känns de som det, känner mig lite små snurrig.

Imorn får det bli lite tvättning, sen slänga ner alla julsaker i källarn, och försöka dammsuga lite. Har ingen som helst lust med något av detta, skulle fasen inte vara fel med en städerska.

Sture käkar upp all mat han kommer åt, tror det kommer bli en tjockis, till skillnad mot Skilla som försöker hålla formen ;) Och det är lite svårt att ge mat vid vissa tider eftersom Skilla inte äter speciellt mycket vill jag ju ha hennes mat framme hela tiden, men den käkar ju gärna Sture också upp märker jag.

Klockan snart oo, skönt att vi båda är lediga imorn, kanske kan åka ut och övningsköra lite då. Om jag nu vågar lämna vildarna ensamna. Men inatt blir det ingen soffa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0