TANDVÄRK!!!!

Fyfan vad ont, började på slutet av jobbardagen, kände hur irreterad jag började bli och ville bara hem hem hem. Och jag hade sån tur, när jag skulle gå upp till kontoret så träffade jag på en jobbarkompis som jag fick åka med. Tack SOMMAI! Så jag slängde upp mat till katterna och la mig sen för att vila, men då blir de värre, kunde inte vila, ringde mamma och fråga vad fan jag ska göra, de gör sjukligt ont. Ipren skulle hjälpa, så så fick det bli. Sen la jag mig i badet en stund och nu börjar det kännas bättre, egentligen hoppas jag att det inte är tabletten som gjorde susen för då kan det likaväl komma tillbaka om ett tag igen. Men isf blir det helvetet(tandläkarn) imorn då åker den ut. Ja om jag får tid vill säga. Jag har verkligen inte råd egentligen, jag är pank. Inte egentligen men jag har inga pengar till såna saker. Dom pengar jag ska ha ska gå till körkort,lite till bil och resa. Då vill jag gärna inte ta av dom pengarna. Så snällllllla låt det gå över helt!

Medans det ändå är okej så tänker jag nog lägga mig och vila ett tag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0