Svullen!

Somnade väldigt sent inatt, mådde inget bra alls, vet inte hur många gånger jag låg i badet igår, det kändes som om det blev bättre då. Vaknade runt 1 och ringde tandläkare, folktandvården på råby var först otrevliga och bad mig ringa min privata tandläkare, dom hade inte öppet så jag ringde tillbaka igen och då var det en annan som svarade och tillslut ordnade en tid till mig, så då var det bara att ge sig ut och gå till bussen. Dom tog ingen tand från mig som jag faktiskt känner att dom borde ha gjort, men det gjorde väldigt ont ändå, dom bedövade och satte in något?? som jag ska ta ut helt imorn. Men det ska jag kunna själv sa dom. Men jag är lika svullen och öm som innan jag gick dit, det gör kanske inte lika ont längre men det känns verkligen som om jag är svullen upp till ögat. Känner mig lite som Lina i Emil i Lönnerberga när hon har tandproblem... Jag har fortfarande feber, jag trodde det berodde på tanden men då borde det ju gått över tycker jag? Och den är högre än den var innan jag gick till tandläkarn.
Har bara fått i mig soppa idag, jag kan knappt öppna munnen än, det gör ONT! Jag får nog äta soppa en gång till, för jag är hungrig men vågar inte äta något annat.

Ringde min grchef och berättade hur det låg till, så jag jobbar inte ihelgen, och lika bra är det nu när jag fortfarande har feber. Har legat och sovit från 17 till nu. Men jag hoppas det blir bättre nu snart.

Nehe ska försöka få i mig lite soppa nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0