Så skönt så!

Jag skulle inte ha några problem att bli hemmafru, att vara hemma varje dag, ja fast pengar måste ju finnas förstås, annars är det inget kul. ;)
Idag har jag burit ner alla julsaker i källarn, och plockat undan lite. Mycket mer har inte blivit gjort, städade lite igår. Men får nog ta en runda imorn igen, katterna är och far överallt, och då gör dammråttorna det också.

Såg precis på Biggest Looser, tyckte så synd om det svarta laget. Inget program jag följer men intressant att se på. Ska snart laga mat, får bli korv stroganoff ikväll, med liiis! Gott med riktig mat. Till lunch blev de skinksallad. Och magen börjar redan ropa efter mat. E jobbar sent, mycket att göra på jobbet så det blir många sena kvällar för hans del.
Och hans bil börjar bli gammal o grå så vi kan inte övningsköra något, men den ska in på lagning nästa vecka. Men jag tror jag ska leta på riktigt nu efter bil, lika bra att övningsköra i bilen som jag ska ha sen. Jag hoppas jag får igenom lånet, men tycker den summan inte borde vara något problem. Men de hade ju varit mycket skönare om jag slapp låna alls, men de måste jag! Frågan är bara om jag ska låna hela beloppet eller om jag ska betala endel själv... Hmm finns ju roligare saker att göra för dom pengarna, men ändå skönt att inte ta lån på en större summa. Vi får se!

Nehe nu tänker jag börja med maten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0