Lörda

Tur man har sovit mycket inatt, naa, somnade runt 9 på morgon för jag kunde inte somna, det gör fortfarande så ont, tycker det borde gått över nu. Fast det känns som om svullnaden är påväg neråt lite. Jag har ingen lust att gå till tandläkarn en gång till, jag har nog lite tandläkarskräck, det är inget konstigt med det för det gör så sjukt ont att gå dit.

Det har inte hänt så mycket mer, är tokhungrig men vågar knappt äta "vanlig mat" det går men de gör ont. Så alltså måste jag egentligen gå till affären som jag heller inte har någon ork till för jag har feber fortfarande.

Jag har inte varit med om så mycket smärta, men det här har nog hitills varit bland de värsta någonsin... ÅH! Jag vill somna om och vakna utan svullnad och smärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0