En lugn dag..

Igår kväll var vi först på Di Spagna och åt, jag tog någon flundra, väldigt salt men det gick ner ändå. Sen vidare och tog några öl..
Så jag vaknade tidigt som vanligt dagen efter och klunkade i mig en massa vatten så nästa gång jag vakna så mådde jag bra, inte känt mig bakis alls idag, men bakis pizza blev det allt. Så nu är det slut på skräpmaten tills nästa helg :)

Imorn ska jag jobba igen, känns helt okej, imorn är det en vecka sen jag jobbade. Har ju varit hemma med mina missar hela veckan.. Men jobbar bara mån-ons, sen är jag ledig igen. Veckan efter jobbar jag helg, sen veckan efter det är det tänkt att mamma och pappa ska komma upp. Så det hoppas jag på, var väldigt längesen dom var här, men har varit så mycket så det är helt förståligt.

Ska ta och göra mina smörgåsar sen ska jag krypa ner i sängen, och jag gissar på att båda katterna kommer ligga på min sida av sängen så jag knappt kan röra mig. Men säkrast att dom ligger hos mig, jag rör mig inte så värst mycket när jag sover till skillnad mot E, han skulle nog likaväl kunna rulla över dom små..

Nehe nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0