Snabbis!

Höll på att skita ner mig idag på morgonen när jag skulle gå till jobbet, människan som delade ut tidningar satt i våran trappuppgång och värmde sig. Inget jag är van vid, visste ju inte alls vem han var, men han berättade att han delade ut tidningar så jag får väl lita på det då..

Inlägget igår raderades, jag tycker fortfarande likadant, men behöver alla andra veta? Ni som vet, ni vet. Det gör inget. Kändes lite som jag fick det att låta lite fel.

Är på jobbet och har en lucka, har min rast om en halvtimma redan, då är man ju lagom hungrig när man kommer hem från jobbet igen. Rast redan vid 10 är fan för tidigt.
Men bara jobb måndag och tisdag också, sen hooome sweet home. Kommer sakna mitt hjärta, fast man mår bra av att sakna varandra lite. Och sen när jag kommer hem så vill jag ha ett svar från E :)

Aja över till jobb igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0