Pluggggga

Uhh igår satt jag 3 timmar i streck i pluggade teori och det har jag gjort idag också, minst! Nu tar jag en paus en liten stund.

Blev en väldigt lång sovmorgon. Skönt, men kanske lite onödigt lång. Men har ändå hunnit med ledighetssysslan: Städa..

Imorn hoppas jag på att det inte är lika många minusgrader ute, måste till körskolan och försöka det satans teoritestet. Blir ju troligen inte något körkort detta år, men äsch det kommer när de kommer..

Vill bara att veckorna ska gå och bli den 22.a dec. Kommer väl få räkna med tågförseningar som förra året. Men bara jag kommer fram så är det bra :) Den 23.e får jag ta mig ner på stan och köpa julklappar, får nog försöka komma på vad jag ska handla bara.. Kanske kan få in min kusin till stan och göra mig sällskap? Hon är ju ändå hemma och är gravid :) Hon tyckte jag skulle skaffa sysslingar åt hennes barn, och att vi skulle flytta neråt. Ja tack säger jag till båda..

Nee nu ska jag försöka få min sambo att laga mat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0