Heeeeelg..

Så då var man ledig igen. Ögonen mådde bättre idag, men istället så vaknade jag skit stressad och mådde skit över det, men de gick över efter ett tag. Men att jobba med griniga tanter gör inte stressen bättre...

Efter jobb så sola jag en stund, efter det gick jag ner på stan och köpte ny hårfärg och nagellack. Så nu är jag svarthårig, väldigt blankt hår.. Är inte så förtjust i det egentligen, skulle letat bättre efter svart brunt. Men trivs jag inte med det efter ett tag är det väl bara att färga om igen..

Idag blev de kajens sallad till middag, och idol till det. Har ju inte följt idol något vidare, men ville se vem som vann. Jaaaay, jag är lite svag för dessa hesa röster :D

Imorn ska mycket hinnas med, vi (E) ska ta en shoppingrunda på stan, systemet, handla för kvällen, städa.. Sen kommer de folk och då är det dags för mat och dryck :) Nånstans där ska jag även hinna gör mig i ordning.. Får väl för en gångs skull försöka gå upp i normal tid..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0