Happy B-day Baby..

Så dagen började när klockan ringde 06.30, dags att gå upp och sätta in brödet i ugnen, hade förberett allt igår redan. Tände en massa ljus och gick in och sjöng för E. Nybakat bröd är ju för jäkla gott måste jag säga. Han fick öppna sina presenter som jag tror han blev nöjd med :) Blev lite av varje. Sen var han tvungen att bege sig till jobb och jag fick somna om några timmar.
Sen gick jag ner på stan och provade lite kläder på Vero Moda, har önskat mig kläder därifrån av mamma och pappa, var tvungen att prova storlekar. Sen har E varit så snäll att han gav mig sitt presentkort på Åhlens som han fick förra julen. Så jag kunde gå och köpa mig en ny mascara. Gick in på albrekts guld så dom kunde fixa hans halsband som har varit sönder i säkert minst 2 år. Sen till sist hämtade jag tårtan.

Haft lite besök på em/kvällen, blev lite tårta och bullar. Sen iväg och äta lite från Max(!!)..

Nu funderar jag på vad jag ska färga håret i för färg, svart eller rödlila? Rödlila färgar av sig i början, men sist jag hade svart så blänkte håret så in i hvete, såg inte naturligt ut. Fast det var ju bra längesen. Vill färga innan lördag, då kommer lite folk hit, blir väl någon öl eller 2.. E ska bjuda på tacos, lite kul eftersom han själv egentligen inte är så förtjust i det. Men smidigt och enkelt..

Bara 2 veckor kvar till hemgång :) Ska bli kul att se hur mammas och pappas nya kök ser ut. Håll bara tummarna för att tågen inte ska bli försenade, så ingen mera snö nu tack..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0