...

Julen vart bra, orkar inte rabbla upp allt. Fick jättebra julklappar, men måste säga att julen blir tråkigare ju äldre man blir, kanske inte om man hade barn. Då kanske man får tillbaka julkänslan igen.. Hoppas på de..

Tåghelveten gick ju som förväntan, åt skogen alltså. Fick åka buss från nkpg igår, som tog ca 4 timmar en sträcka som i vanliga fall med bil tar 2 timmar.. Blöä!

Juldagen gick vi ut, hade trevligt, mådde mindre trevligt dagen efter och hur jag kom hem kan få bli en liten hemlighet.. Haha!
Ja förutom de som vet då..

Kändes riktigt bra att komma hem igår, skööönt. Hemma kändes det som för första gången i mitt liv i västerås.

Nyår, undra vad som händer då, E hade som förslag att åka till Skövde, men jag orkar verkligen inte åka tåg, jag hatar nu sj..Så vi får väl se.. Är inget sugen på alkohol direkt..

Nu ska vi handla lite maat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0