...

Såå idag verkar jag kunna gå in som vanligt igen, igår hade jag fått något jäkla spyware, E fixa, jag förstod ju som vanligt inte vad felet var, qeeh?

Idag har jag varit på farliga områden, Rååby. Haha gick ju bra påvägen dit med bussen men tanten lura mig åt fel håll när jag skulle gå tillbaka, elakt. Fast jag tror mest det var jag som missförstod henne men jag skyller på henne ändå.. Och det gjorde inte saken bättre när nötterna som har hand om plogningen inte gör sitt jobb, gångbanorna är långt ifrån plogade, och tydligen så var mina nya uggs inte alls till för att gå i snö, var ju som ett par skridskor. Borde jag ju lärt mig igår efter E och jag var ute och gick, halkade omkull lite..

Efter jobb solade jag en stund, sen handla tacos för kvällen..

Nu tänker jag ta en kort vilopaus, ikväll blire Grinchen som jag tror börjar 19, börjar bli som en liten jultradition att se det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0