....

Fortfarande vaken. Har suttit och pluggat lite teori och letat efter presenttips på nätet. Hittade en tråd på flashback där en kille skrev om hur besviken han hade blivit över när han bara fått en bok på sin födelsedag av sin sambo. Det hade jag defentivt blivit också, då hade jag nog tyckt att min sambo inte känner mig speciellt väl. Inte p.ga priset utan för jag läser så väldigt sällan, och tycker inte det är speciellt kul eller avslappnande heller. Hittar jag en bok som jag fastnar för så känner jag mer ett tvång att läsa ut boken på en gång :) Men gillar man att läsa så varför inte?

Presenter till killar är förbannat svårt, samma problem varje år: Vad fan ska man köpa? Tycker det är skit svårt. För det som E kanske behöver är oftast svindyrt. Men jag tror jag är färdig med födelsedagspresenterna, kanske ett litet köp till imorn. Men sen är det julklapp. Varför skulle han födas så nära jul för? MEN kanske jag kommit på julklappen också, jag vet att han pratat om att han vill ha det innan, men ja jag vet inte.. Den kanske jag iaf kan köpa hemma i Vetlanda..

Nej nu är det nog dags för sängen, ska då inte sova till em imorn också. Körskola,beställa tårta, köpa present står på morgondagen "to do list"..

Natti natt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0