Även i drömmen..

Hade en bra dröm inatt, fast jag fick aldrig veta egentligen hur den slutade. Jag gjorde ett gravtest och var helt 100 på att jag var gravid, men jag tror jag vakna precis när testet var färdigt.. Men även i drömmen så undrar jag vad E skulle säga :) Haha..

Varför har man tjockis dagar, då man känner sig tjock? Vågen visar inget annorlunda än vanligt men ändå så känner man sig så jäkla svullen? Nee det trivs jag inte med... Kör väl lite hårdare med maten några dagar så kanske det känner bättre tills nästa fredag då all julmat ska i magen.. Fick iaf reda på att vi ska vara hos käraste moster på julafton, så det blir en julafton som vanligt, precis som jag vill ha det :) Eller mormor saknas, dom här högtiderna känns konstiga utan henne..

Nej nu ska jag se på de desperata hemmafruarna innan jag drar mig till sängs. Imorn ska jag bättra på brännan..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0